San Diego

23 mei 2019 - San Diego, California, Verenigde Staten

Het verhaal is deze keer wat later doordat ik de afgelopen dagen veel in de bus heb gezeten onderweg vanuit San Diego naar San Francisco. Afgelopen week ben ik alleen in San Diego geweest. Heb voornamelijk aan het strand gelegen, heb 2 keer geprobeerd om op een surfboard te staan en ben op woensdagavond naar de farmersmarket geweest in oceanbeach, een ander strand in SD. Het is me niet gelukt om bruin te worden wat begon op een gegeven moment te vervellen.

Volgens de surfinstructeur was ik een natuurtalent ;). Zelf voelde ik me voornamelijk een aangespoelde zeehond op een surfboard happend naar lucht als ik weer bovenkwam. De tweede keer zelf lukte het me al een stuk beter om te blijven staan en is het zelfs gelukt om een (mini) golf te pakken helemaal naar het strand. Daarnaast heb ik zeehonden gespot in La Jolla die daar overdag chillen. Het is leuk om te zien, maar het stinkt vooral naar dode vis. Verder heb ik lekker aan het strand gelegen en rustig aan gedaan. Ik ben nu nog een paar dagen in San Francisco en vlieg woensdag terug met vlucht KL606 voor de liefhebbers en kom donderdag aan. Na bijna 5 maanden begint het einde nu echt in zicht te komen.

Jolien

1. Roald:
    28 mei 2019
    mooi avontuur geweest! tip? Zie het niet als een einde wat in zicht komt, maar als een nieuw begin!