LA en San Diego

16 mei 2019 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vorige week vertelde ik al dat ik in LA was. Na de dag aan Santa Monica beach ben ik ook in Venice beach geweest en heb in gewandeld rond de Hollywood sign, daarna was ik ook wel klaar met LA, eigenlijk is alles vol met touristen. Het is leuk om er een paar dagen te zijn maar verder niet.

Na bijna een week in LA te zijn geweest ben ik met de bus naar San Diego gegaan, zo op het eerste oog meer mijn stad, een stuk minder touristen en meer gekke surfers. Ik ben er sinds maandag en ontdek allemaal gekke gave dingen in de stad. Een hangbrug in een doodgewone woonwijk, het oorspronkelijke "old town" waar San Diego ooit begon, Ocean Beach op de woensdag avond met een markt met eten overal van de wereld en overal surfers en nauwelijks daklozen! In eerste instantie zou ik ook een week blijven in San Diego, maar ik heb besloten om tot en met volgende week vrijdag te blijven en proberen om wat golven te pakken en te leren surfen. Het hostel is super nice, de mensen zijn super chill en veel mensen zeggen dat San Fransisco een soort van LA is alleen dan super duur. Reden genoeg om proberen om bruin te worden ipv rood. Doordat SD aan de zee ligt waait er eigenlijk altijd een goede wind waardoor je niet door hebt dat de zon goed schijnt. Ofwel ik ben vergeten te smeren en na een dag zo rood als een kreeft. Niet zo handig...