Vegas en LA

9 mei 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vrijdag hadden we een afscheidsfeest wat erg gezellig was, voor alle internationale studenten die klaar waren met hun programma was er een feestje georganiseerd met taart. Uiteraard kan je raden wie er naar 10 minuten volledig onder de taart zat, Jolien. Een erg geslaagd feest waarbij ik helaas afscheid heb moeten nemen van iedereen.

De volgende de dag ben ik samen met Madison naar Denver gereden en in het vliegtuig gestapt voor 3 weken vakantie t/m eind mei. Eerst ben ik twee dagen naar Vegas gegaan. Eigenlijk is Las Vegas een groot speelparadijs voor volwassenen/mannen. Overal casino's, stripclubs en snelle auto's. Overdag is het er te warm om iets te doen dus gaan de meeste mensen 's avonds eropuit, ik dus ook. Na op 1 mei nog sneeuw te hebben gehad sta je ineens in +35 graden en ga je kapot van de warmte. In het hostel waar ik verbleef hebben ze gelukkig goede airco en een partytent waar je onder kan zitten en gezellig met allemaal mensen kletsen.

Na de 2 dagen in Vegas ben ik met de bus naar LA gegaan en daar ben ik nogsteeds. Is een erg grote stad waar veel te doen is. Ik ben de eerste dag naar LA downtown gegaan en heb daar vooral rondgekeken. De conclusie is dat het eingelijk wel een keer goed schoon gemaakt mag worden, ik weet niet of die grauwe uitstraling komt door de hoge gebouwen of door de troep op staat, maar ik ben niet echt fan van LA downtown. Echter is het strand waar ik vandaag ben geweest wel erg leuk. Lekkere frisse wind en zand, overal zand. Pier Saint Monica is het einde/begin van route 66 dus erg druk. Verder is het bijkomen van afgelopen half jaar. Ik blijf tot maandag in LA om vervolgends naar San Diego te gaan.

Een zonnige warme groet,

Jolien

1. Rudolf:
    12 mei 2019
    wederom een leuk verhaal en geniet van je 3 weken vakantie.