De laatste lootjes

25 april 2019 - Rapid City, South Dakota, Verenigde Staten

Zoals de meeste gemerkt hebben was er vorige week geen blog. Ik ben namelijk redelijk druk, dus heb eigenlijk niet veel spannends beleefd, naast het feit dat ik ongeveer de hele dag bezig ben met projecten en leren. Tijd voor leuke dingen was er dus niet echt, ook al begint het nu lekker weer te worden. Gelukkig had ik afgelopen weekend wel tijd (gemaakt) voor Pasen. En besloot het weer op vrijdag mee te werken. Ik ben gaan picknicken met een van mijn klassen omdat de meeste dit jaar afstuderen. Zondag ben ik eerst naar een gospelkerk gegaan en heb vervolgens een paaslunch gegeten met andere internationale student en Heather en Kevin.

De gospelkerk was een bijzondere ervaring, veel zang en weinig bidden, waardoor het een meer op een concert leek dan een kerkdienst. Super leuk om een keer mee te maken en niemand vond het ook raar dat er ineens een buitenstaander was en ik kreeg aan het einde van de dienst zelfs een goodiebag, super lief. 'S avonds hebben Madison en ik een paasdiner gemaakt met een lekkere steak (gemaakt door Madison, Amerikanen weet je hoe je goed steak moet maken) en ik heb voor gebakken aardappeltjes en boontjes gezorgd. Al met al een geslaagde pasen ondanks al het leren

De luxe die we in Nederland hebben met twee paasdagen hebben we hier niet dus ik mocht maandag weer gewoon aan de bak. Over  precies een week is mijn zomervakantie begonnen en ga ik ruim drie weken naar California waar ik veel zin in heb. Ik ga dan ook gewoon de blog voortzetten met foto's van witte stranden en de zon!

Nog een week knallen en de reden van dit gekke avontuur is over, een beetje gek.

Jolien

1. Annemieke:
    30 april 2019
    Succes nog even op school. En heel veel plezier voor je vakantie.